Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-30, 17:12   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 30/5


Kanns som jag ar ordentligt fade-material for tillfallet men har ar iallafall mina spel infor kvallen:

* LA Dodgers ML 1st 5 (1.99 @ PinnacleSports) - Ethier forhoppningsvis tillbaka i Dodgers idag och Kershaw har sett vass ut mot slutet. De senaste 28 inningsen har han bara slappt tva runs och han ar leftie sa det blir inte bara for Rockies att fortsatta dar man slutade igar. Tycker oddset kanns lite val generost.

* Over 8,5 i ATL-PIT (2.00 @ PinnacleSports) - Delvis spel mot public. Kawakami och Maholm har spelat battre an de egentligen ar de senaste matcherna och Atlantas offensiv verkar ha kommit igang sa smatt. 8,5 borde vara 9.

* PARLAY (Blue Jays ML & Reds ML) (2.35~ @ PinnacleSports) - Blue Jays going for a sweep. Romero har tva sallsynta forluster irad bakom sig men har kommer vinsten. Om Orioles inte lyckas skrapa ihop mer an tva runs pa 18 innings mot Cecil och Marcum tror jag de far det lika svart mot Ricky. Reds ar storfavoriter och jag tycker det ska vara sa. Leake fixar biffen.

Som sagt... Fade-material antagligen. Vad tror ni sjalva om dagens omgang?
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 19:52   #2
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som noob på MLB jobbar jag på att hitta rätt lir, spelar mest dogs men en och annan under och fav slinker också med när man ändå hittar info på matcherna.

Dodgers har jag med och jays/reds känns bra men hann inte lira några favs idag.

Svåraste e fan att hitta rätt matcher i en serie, gick emot rays igår men skippade matchen idag, +161 var oddsen på WS, 3-1 till CWS fjärde men det e lång kvar...

Ogiltigt spel-ID: 11262


Ogiltigt spel-ID: 10964

sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 22:37   #3
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man kan ju få krupp på bullpens, U8 på cardinals/cubs kändes ok, 6-1 cards inför sista och så kommer Grabow in för Cubs som pitcher, släpper 3 runs och 9-1 blir slutresultat. Snubben har släppt 12runs i sista 10 matcherna, 0 endast i 3 av dem. Iofs Dempsters fel att det var 7 runs redan inför sista, Grabows stats e inte glimrande direkt.

Hur/var får man koll på sånt här när man lirar totaler? Vilka som lirar i bullpen och vilka de slänger in?


EDIT: Hah Royals/Red Sox, Chen som fick hoppa in i Royals gör det bra de första fyra. Thomson kommer in i femte, spelar 1.2 innings och släpper 6 runs, yay sopa, ser ut som en tjej med. Bättre stats än Grabow iaf 6 runs senaste 9 och 5 nollor

Senast redigerad av sox den 2010-05-30 klockan 22:47.
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td